Sunday, June 5, 2011

Rosemarie's Baby...Hair??

J'ai mentionné l'autre jour que je voulais me couper les cheveux. Tout à commencé quand je regardais des photos de Twiggy et je ne sais pas comment, mais je suis tombée sur Mia Farrow, actrice qui a joué dans Rosemarie's baby. J'ai passé littéralement une heure à regarder des images d'elle. On peut dire que je l'aime beaucoup. Aussi, Rosemarie's baby est un film que j'adore!! Mais je ne vous le conseille pas quand vous êtes enceinte. 

I mentioned the other day that I wanted to cut my hair. Well, everything started when I was looking at photos of Twiggy and I do not know how, but I finished up looking at pictures of Mia Farrow, actress who starred in Rosemary's Baby. I literally spent an hour looking at pictures of her. I guess you can say that I like her a lot. Also, Rosemarie's Baby is an AWESOME movie!! But you shouldn't watch it when you're pregnant. 






No comments:

Post a Comment