Thursday, January 19, 2012

I'm Crazy Like A Fool

Est-ce que j'ai l'air de faire 6 pieds? Moi je ne trouve pas. En tout cas, pour les observateurs, j'ai déjà porté ce collier avec ce chandail, mais je m'en fous, parce que je trouve qu'il vont bien ensemble. Je trouvé que cette tenue avait un petit air Disco alors je n'ai pu m'empêcher de danser sur tes tubes des années 70 et prendre des photos. Donc, ceci explique mes faces bizarres.

Do I look like I'm 6 feet? I don't think so. Anyway, for the observant people, yes, I did wear this necklace with this shirt before, but I don't care because I think they go well together. I thought this outfit had a little Disco to it so I couldn't resist dancing to 70's tunes while taking pictures. That explains the stupid faces.








Shirt: Thrifted
Necklace: From G.
Pants: H&M (I just got them)
Shoes: H&M

No comments:

Post a Comment