Tuesday, January 31, 2012

Rocking In The Suburbs

Je sais, je n'ai rien mis ces jours-ci. Je vais trop sur Facebook et je ne vois presque plus L. après l'école. Alors, voici des photos que j'ai prise un midi la semaine passée. Je ne suis pas convaincue par cette tenue. J'aime bien l'agencement des couleurs, mais je n'aime pas le côté enfantin de la tenue. Qu'en pensez-vous?

I know, I haven't been posting as much lately. I've been spending too much time on Facebook and I haven't seen L. after school in a while so I didn't really take pictures. So here are some auto-portraits I took the other day at lunch. I'm kinda not convinced about this outfit. I like the color match, but I don't appreciate as much the childish side to the outfit. Anyway, what do you think?







Shirt: Bang-On T-Shirt
Skirt: From G.
Belt: Vintage (From G.)
Scarf: Vintage Yves Saint-Laurent

4 comments:

  1. alice31.1.12

    j'aime beaucoup la jupe t le tee-shirt est tellement original!...

    ReplyDelete
  2. Je me demande qui m'a offert ce chandail?

    ReplyDelete
  3. sarah1.2.12

    <3 jupe et ceinture <3

    ReplyDelete
  4. merci, mais je crois que je vais la donner parce que je ne la veux plus :P

    ReplyDelete