Sunday, April 24, 2011

Trying on Costumes

Comme vous le savez déjà, je travaille comme "costumière" à mon école avec G. Je n'ai presque rien mis sur le blogue ce mois-ci pour cette raison. Pendant que j'ajustais des costumes, je n'ai pas pu résister de les essayer avant qu'il ne soit rappetisser. Donc, je vous laisse avec des photos de costumes et d'une jupe que j'ai acheté pour la pièce. 

As you know, I'm working as a "wardrobe mistress" at my school with G. I hardly posted anything this month for that reason. So while I was adjusting costumes, I couldn't resist trying them on before they got shrunk. I leave with these few pictures of the costumes and a new skirt I bought for the play.

 



 Short: Old Navy
Camisole: Echantillon
Legging: H&M
Ceinture: Vintage
Robes: Costumier (Surement Vintage)
Jupe (robe): Renaissance

No comments:

Post a Comment