Tuesday, August 16, 2011

Nightly Stroll

Je suis enfin de retour pour de bon! Je suis certaine que vous vous êtes vraiment ennuyés de moi!! Non je rigole. Alors, je n'ai pas pris de photos de mes tenues quand j'étais en voyage (excusez-moi) parce que j'ai été trop paresseuse. Mais réjouissez-vous! J'ai une tenue à vous montrez. hehe! Je vous laisse avec des magnifiques photos d'hier soir avec G.

I am back! And this time I'm not leaving no more! I'm sure you guys missed a lot!! No, I'm joking. So, I didn't take any pictures of my outfits while I was gone (Sorry) for the simple reason that I was too lazy to get my camera out. But don't be sad! I have an outfit for you. hehe! Here are a few pictures from last night with G.






SWAG!! :P

Veste: Windsor for Casa Moda
Shirt: Handmade
Skirt: Limite (From G.)
Belt: Thrifted
Gloves: Ardene
Shoes: Browns
Necklace: Made by my Daddy :D

1 comment:

  1. Anonymous1.9.11

    <3 la tenue au complet est géniaaaaaale.

    ReplyDelete