Wednesday, September 14, 2011

Day 2: Look At Me, I'm Sandra Dee

Sa face vous est peut-être pas familière, mais son nom l'est sûrement. Vous rappellez-vous de ceci?

The face might not be familiar, but the name might ring a bell. Do you remember in Grease?

 

Alors, c'est d'elle que je veux parler aujourd'hui. Pour être honnête je ne connais pas grand chose sur elle. Tout ce que je sais c'est qu'elle a du style et elle est simplement adorable. Alors, je vous laisse maintenant avec quelques photos de Sandra Dee que j'ai trouvé inspirante personnellement.

Well, that's who I want to talk about today. To be straight forward I don't really know who she is. What I do know is that she has style and is simply adorable. So I shall leave you with a few pictures of Sandra Dee that I personally found inspiring.










No comments:

Post a Comment