Tuesday, September 20, 2011

Day 8: Arcade Fire

Devinez c'est qui qui va voir le concert de Arcade Fire? C'est moi! Je suis vraiment trop heureuse. La seule chose qui est triste à propos du concert c'est que je ne pourrais rien poster jeudi. Excusez-moi! En plus de cela, je vais être vraiment nul aujourd'hui et je vais vous laissez avec des photos de Arcade Fire et leurs chansons.

Guess who's going to see Arcade Fire in concert? It's me! I am so amazingly happy right now. The only sad thing about the concert is that because of it I won't be able to post anything Thursday. Sorry! Not only that, but today's post is going to be a little lame because I'm only showing you a few pictures of Arcade Fire and some of their songs. 












1 comment:

  1. I love Arcade Fire! I saw them at Outside Lands Festival back in August. One of my all- time favorite bands.

    ReplyDelete