Tuesday, November 15, 2011

I Would Like You To Dance-Birthday!

Devinez qui a eu 15 ans dimanche? YAY! Maintenant que je suis plus vielle, je me sens tellement..... normal. Je n'ai pas l'impression que j'ai changer à cause de mon année de plus. Je crois que je suis juste un peu impatiente. Le changement viendra, mais graduellement pendant l'année. Je ne sais même pas ce que ces changements vont être. C'est un mystère que seul le temps peut résoudre. En attendant, je vais faire ce que je fais d'habitude et être ce que je suis. 

Guess who turned 15 Sunday? YAY! Now that I am a year older a feel so.....normal. I don't have the impression I changed because I'm older. I guess I'm a little impatient. The change will come gradually during the year. I don't even know what the change's going to be. It's a mystery that can only be resolved with time. For now, I shall just do whatever I do and be whatever I am.




Don't you love my faces.



Guess what we ate?


Shirt: Random Shirt Cutout by Me
Skirt: From G.
Earrings: From G.
Necklace: From G.

No comments:

Post a Comment