Wednesday, November 30, 2011

Dog Days Are Over

Bonne nouvelle! Mes antibiotiques fonctionnent et mon poignet va beaucoup mieux. Alors, je suis de retour pour poster régulièrement. Yay! J'ai remarqué que je ne suis pas très branché au monde de la mode ces derniers temps, mais en revanche je m'habille encore plus coloré qu'à l'habitude. Ou peut-être est-ce que des illusions. Quoi qu'il en soit, je me sens assez heureuse dernièrement et je suis d'humeur à être créative, mais comme à l'habitude ma paresse l'emporte. Maudite paresse! Pourquoi ne suis-je pas capable de me lever et de faire des choses au lieu de passer mon temps sur Facebook? Facebook est terrible. Si vous n'en avez pas, ne vous créé pas de compte, car ça va littéralement vous faire perdre du temps. Assez de bla-bla! Voici ma tenue de l'autre jour.

Good news! My antibiotics are kicking in and my wrist is doing better. So, I'm back to posting regularly. Yay! I've noticed that I haven't been tuning into the fashion world much lately, but since that happened I've been dressing super colorfully. Or maybe I'm just imagining things. Anyway, I'm feeling uplifted lately and I really feel like being creative, but as usual my laziness is taking over. Darn laziness! Why can't I just stand up and start making stuff instead of spending my time on Facebook? Facebook is a terrible thing. If you don't have one, don't get one. It'll literally make you waste your life. Enough ranting! Here's what I wore the other day.






Shirt: Thrifted
Belt: Vintage
Skirt: From G.(It's the last time you'll see it. Because I discovered it wasn't mine. Long Story)
Necklace: From G.
Camisole: Urban Outfitters
 

No comments:

Post a Comment