Saturday, April 21, 2012

A Banal Life

La vie est assez banale c'est jour-ci. Je n'ai pas été motivé de m'habiller originalement, mais je me force qu'en même à avoir de belles tenues, car sans elles je mourrais. Alors, ma tenue d'aujourd'hui comme le reste de ma vie est banale et je n'ai rien de spécial à raconter sur elle, mais j'espère que vous l'apprécierez. 


Life has been pretty banal lately. I haven't been motivated to dress originally, but I still force myself to dress well, because I wouldn't survive without a nice outfit. Anyway, like the rest of my life this outfit is banal and I don't have much to say about it, but I hope you'll still appreciate it. 





J'ai prisée ce dessous de pots par accidents :( oups....
I broke this ceramic pot holder by accident. :( oops




Blouse: Thrifted
Shirt: Armani Vintage
Pants: H&M

No comments:

Post a Comment