Sunday, January 2, 2011

Nostalgie d'enfance

Hier avant de faire mes résolutions pour la nouvelle année, je me suis fait un petit historique des dernières années. Je me suis dit que pour pouvoir avancer dans le temps il faut que je revois mon passé. C'était la première fois que je voyais ces photos depuis trois ans. Je suis presque plus capables de me reconnaître. J'avais presque aucun goût pour la mode dans ce temps là.
Yesterday before thinking of my New Years resolutions, I made a little tour of the last few years to see if I really changed. I told myself that if I want to go forward in time I would have to look at the past again. It was the first time in three years that I saw these pictures. I'm almost not able to recognize myself anymore. I had almost no taste for fashion then. 


2007 ??

 ?

2007

2009


2008

 Photos by John Higham

Bonne Année 2011!

Mes résolutions:
-Dire moins de ''mauvais mots''
-M'habiller pour moi et non pour la mode
-Essayer d'être moi et non une personne que je ne suis pas 

Happy New Year!

My resolutions:
-Swear less
-Dress for myself and not for others
-Try to be myself and not a person that I am not
  




No comments:

Post a Comment