Monday, October 24, 2011

She's The Most

Ça fait presque un an que j'ai cette mini-robe et selon quelques sources fiables (G. et L.), je ne semble jamais l'avoir montré sur le blog. Donc, la voici. Je suis surprise qu'elle ne soit pas apparu plus tôt, car je l'a porte assez souvent, mais bon... Aussi, j'ai failli oublier! J'ai fait de nouveaux achats cette fin de semaine dont des Dr. Martens avec de la fourrure, un pull, un sac/boîte à lunch, un chapeau en fourrure et d'autres choses! Donc, je vous montrerai ça le plus vite possible! :D 

I've had this mini-dress for a year now and according to some sources (G. and L.), it seems I've never shown it on the blog. So, here it is. I'm surprised I never posted it earlier because I wear it often, but whatever... Also, I almost forgot! I got a few new stuff including Dr. Martens with fur in them, a jumper, a bag, a fur hat and other wonderful things! So, I'm going to show them as soon as possible! :D









Dress: H&M
Bolero: H&M
Shoes: Vintage
Hat: Urban Outfitters

No comments:

Post a Comment